مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-31اقتصادي

زور شهردار منطقه به ساخت و ساز غیرمجاز شمال تهران نرسیده است


عضو شورای شهر تهران با اشاره به جاری شدن فاضلاب از کوچه های محله گلابدره در شمال پایتخت گفت: زور شهردار منطقه به ساخت و ساز غیرمجاز شمال تهران نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی در تذکر پیش از دستور با اشاره به محله گردی خود از گلابدره گفت: بافت فرسوده، کوچه های کم عرض و پیچ در پیچ، پله های غیر استاندارد، ساخت و ساز غیرمجاز، تخریب و قلع و قمع اما بدون بازدارندگی، باندهای مافیایی که پشت بام ها را میلیاردی می خرند و در یک شب سه طبقه می سازند، دست و پاهای شکسته در فصل زمستان بر اثر سقوط از پله های یخ زده، محله برای تامین هزینه های سرای محله به اجاره سپرده شده است.

کافه و رستوران های زیادی بدون مجوز در حاشیه رودخانه ساخته شده و به منابع طبیعی و محیط زیست منطقه آسیب زیادی وارد شده است.

  امانی گفت: در حالی که انشعاب برق به واحدهای بدون مجوز داده نمی شود اما مردم می گویند انشعاب چهار میلیونی را به راحتی به ده برابر قیمت از بازار آزاد تهیه می کنیم.

تخلف در ساخت و ساز به واحدهای مسکونی منحصر نشده و مسجدی با نامی مقدس بدون مجوز ساخته شده که طبقه همکف و جنب آن واحدهای پذیرایی غیر قانونی را در خود جای داده است و تلاش های شهردار منطقه هم برای جلوگیری از ساخت و ساز و حتی توسعه آن هم به جایی نرسیده است این در حالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور شهردار منطقه به ساخت و ساز غیرمجاز شمال تهران نرسیده است

زور شهردار منطقه به ساخت و ساز غیرمجاز شمال تهران نرسیده است