مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-31سياسي

در کنار منبر و روضه خوانی سنتی،باید در فضای مجازی نیز فعالیت کنیم


با اشاره به اهمیت تبلیغ فرهنگ اهل بیت (ع) در فضای مجازی مخصوصاً برای قشر جوان، عنوان داشت: نسل عظیمی از جوانان در هندوستان وجود دارد و باید بر تربیت دینی آنان اهتمام بیشتری شود.

- به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، حجت الاسلام و المسلمین سید کلب جواد نقوی دبیرکل مجلس علمای هند با حضور در مجمع جهانی اهل بیت (ع) با آیت الله رضا رمضانی دیدار کرد.

آیت الله رمضانی در این دیدار اظهار داشت: هندوستان از هر جهت مهم است؛ معجونی از ادیان آسمانی، بشری و مذاهب گوناگون است؛ لذا از این جهات جای مطالعه و تحقیق بیشتری دارد.

وی با اشاره به خدمات علمای هند به اسلام افزود: شخصیت ها و علمای بزرگ هند مثل میر حامد حسین خدمات بزرگی به اسلام داشته اند و ارتباطات فرهنگی میان ایران و هند قدمت بسیار زیادی دارد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) استعمار را مانع ارتباط فرهنگی بین کشورهای مسلمان عنوان کرد و درباره رسالت علمای شیعه گفت: باید مکتب اهل بیت (ع) را به جامع ترین شکل معرفی کنیم و اگر محاسن کلام اهل بیت (ع) شناسانده شود همه تبعیت خواهند کرد.

امام رضا (ص) به یکی از یاران خود فرمود رحم اللَّه عبدا احیا امرنا ؛ رحمت خدا بر آن کسی که امر ما را، مطلب ما را زنده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار منبر و روضه خوانی سنتی،باید در فضای مجازی نیز فعالیت کنیم

در کنار منبر و روضه خوانی سنتی،باید در فضای مجازی نیز فعالیت کنیم