مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-31سياسي

وجه مشترک مهاتما گاندی و توماس ادیسون چیست؟


آنهایی که در حرفه خود موفق بوده ­اند و دستاوردی از خود به جای گذاشته ­اند، از درک روانشناسانه عمیق تری از انسان برخوردار بوده ­اند.

به عنوان مثال وجهِ مشترکِ مهاتما گاندی و توماس ادیسون چیست؟ در میانِ خصلت های گوناگون، - آنها با تلاش فراوان و رفتارهای با ثبات، اعتمادِ مخاطبان را جلب کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود سریع القلم، استاد دانشگاه، در یادداشتی در وبسایتش نوشت: اگر خواننده محترم فرصت کرده باشند حدودِ پنجاه زندگینامه از کارآفرینان، دانشمندان، هنرمندان و سیاست­مداران را مطالعه کرده باشند، احتمالاً به این نتیجه رسیده باشند: آنهایی که در حرفه خود موفق بوده ­اند و دستاوردی از خود به جای گذاشته ­اند، از درک روانشناسانه عمیق تری از انسان برخوردار بوده ­اند.

به عنوان مثال وجهِ مشترکِ مهاتما گاندی و توماس ادیسون چیست؟ در میانِ خصلت های گوناگون، آنها با تلاش فراوان و رفتارهای با ثبات، اعتمادِ مخاطبان را جلب کرده بودند.

حتی اگر گاندی، بیست درصد از سخنانش بر اساس دروغ، فریب، وارونه جلوه دادن و کتمانِ حقیقت بود، نمی­ توانست به اهداف خود رسیده و جایگاهِ مثبت و ویژه ای در تحولات قرن بیستم به دست آورد.

در کانونی که روانشناسی اندیشه و عمل خود را دقیق نشان می دهد، کانون اختلاف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه مشترک مهاتما گاندی و توماس ادیسون چیست؟

وجه مشترک مهاتما گاندی و توماس ادیسون چیست؟