مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-31حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای میلیاردی در ارومیه


رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای با 3 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.

- سرهنگ صادق شکری در تشریح جزییات کشف این سرقت ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع یک فقره سرقت محموله انجیر با روش مسمومیت در کلانشهر ارومیه، یک تیم مجرب از کارآگاهان اداره سرقت پلیس آگاهی استان تشکیل و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم، موفق شدند 3 سارق سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی تحویل دهند.

رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی انجام شده متهمان به انجام 3 فقره سرقت محموله های باری که از استان های فارس و گیلان به مقصد شهرستان ارومیه بارگیری شده بودند از طریق مسمومیت غذایی رانندگان و سرقت محموله ها اعتراف کردند.

سرهنگ شکری با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از سارقان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهارکرد: در این راستا 3 متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای میلیاردی در ارومیه

دستگیری سارقان حرفه ای میلیاردی در ارومیه