مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 02:102021-10-30بين الملل

دیدار وزرای خارجه روسیه و آمریکا در ایتالیا تکذیب شد


وزارت خارجه روسیه برنامه ریزی برای دیدار میان «سرگیی لاوروف» وزیر خارجه این کشور و «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی او را رد کرد.

- وزارت خارجه روسیه برنامه ریزی برای دیدار میان سرگیی لاوروف وزیر خارجه این کشور و آنتونی بلینکن همتای آمریکایی او را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، برنامه ریزی برای دیدار میان سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه و آنتونی بلینکن همتای آمریکایی او از سوی وزارت خارجه روسیه تکذیب شد.

در همین ارتباط نیز ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که لاوروف در برنامه خود برای نشست گروه 20 در رم با اعضای هیأت آمریکایی ملاقاتی نخواهد داشت و همکاران آمریکایی ما در برنامه ذکر نشده اند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در عین حال افزود که قرار است لاوروف روز یکشنبه با لوییجی دی مایو وزیر خارجه ایتالیا دیدار و در همایش های گروه 20 شرکت کند، اگرچه هیچ بحث اساسی در مورد مسائل گازی روسیه و اروپا در دیدارهای روز شنبه لاوروف انجام نشده است.

روز شنبه، ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا، اجلاس سران گروه 20 را آغاز کرد و از رهبران کشورها خواست تا در مواجهه با چالش های جهانی متحد شوند.

در این نشست، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه که بصورت مجازی شرکت کرده بود، گفت: دیدگاه روسیه نسبت به توسعه بهداشت و درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزرای خارجه روسیه و آمریکا در ایتالیا تکذیب شد

دیدار وزرای خارجه روسیه و آمریکا در ایتالیا تکذیب شد