مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-30پزشكي

شاهرود در برابر کرونا ایمن نیست/کاهش 70درصدی احتمال مرگ با واکسن


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شاهرود در برابر کرونا ایمن نیست، گفت: فقط 54 درصد جامعه تحت پوشش دو دز واکسن دریافت کرده اند که این امر با شرایط مطلوب فاصله دارد.

- ، رضا چمن در نشست ستاد مقابله با کرونای شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه تا زمانی که بیش از 85 درصد و به اعتقاد تخصصی ما بیش از 90 درصد مردم جامعه دو دز واکسن را دریافت نکرده و دو هفته هم از آن روز نگذشته باشد، فکر پایدار شدن شرایط را نباید کنیم، ابراز کرد: به این موضوع باید دز سوم یا همان بوستر را نیز افزود که باید تجدید شود.

وی با بیان اینکه این امر سبب می شود که یک روز کردستان، یک روز سمنان، یک روز سیستان و… رنگ قرمز به خود می گیرد، افزود: در این بستر است که دید بازدید، ایاب ذهاب، مسافرت ها و تجمع ها و فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و… وقتی از سر گرفته شود، مشکلات ایجاد خواهد شد زیرا همه بسترها فراهم و جامعه ناایمن است و در چنین شرایطی از سر گرفتن فعالیت های آموزشی و کسب و کار سبب شده بود که ما مطمئن باشیم که شرایط شاهرود دوباره قرمز خواهد شد.

54 درصد دو دز واکسن دریافت کردند رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 85 درصد جامعه تحت پوشش دانشگاه یک دز واکسن دریافت کرده است، گفت: این آمار در دو دز، 54 درصد جامعه هدف بالای 12 سال دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود در برابر کرونا ایمن نیست/کاهش 70درصدی احتمال مرگ با واکسن

شاهرود در برابر کرونا ایمن نیست/کاهش 70درصدی احتمال مرگ با واکسن