مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-30اجتماعي

تنها راه حل کوتاه مدت ترافیک تهران


ترافیک این روزهای تهران برای رانندگان کلافه کننده شده است.

در ساعات صبح و بدتر از آن عصر، تقریبا هیچ راه فراری از ترافیک وجود ندارد.

مشکل به اتوبان ها یا محدوده طرح ترافیک هم محدود نمی شود و اکثر معابر شریانی درجه یک شهر، - حداقل شش تا هشت ساعت در روز درگیر ترافیک هستند.

کرونا باعث شده عادت ناگزیر به استفاده از ماشین شخصی گسترش یابد و دستگاه های ذی ربط نیز از قبل فکری به حال این وضعیت نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی پیرحسین لو - کارشناس مسائل شهری - در ادامه یادداشت خود در روزنامه شرق نوشت: بررسی ها نشان می دهد این روزها نسبت به روزهای مشابه دو سال قبل، حجم تردد خودروها در معابر تحت کنترل دوربین ها از 20 تا 50 درصد افزایش را به خود می بیند؛ آن هم در حالی که هنوز به مرحله بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نرسیده ایم.

اگر تردد دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و خانواده آنها به این ترافیک اضافه شود، خدا می داند شاهد چه وضعی در خیابان ها خواهیم بود.

با سرمای هوا هم که همیشه استفاده از ماشین شخصی را افزایش می دهد، نیاز به پیشگویی نیست که بدانیم زمستان امسال به طرزی احتمالا بی سابقه، شلوغ و آلوده خواهد شد.

این مشکل هیچ راه حل قطعی و دائمی ندارد، مگر اینکه شهر از این حالت خودرومحور خارج شود، ظرفیت حمل ونقل عمومی گسترش یابد و با آنلاین شدن خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه حل کوتاه مدت ترافیک تهران

تنها راه حل کوتاه مدت ترافیک تهران