مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-30اقتصادي

کمبود زیرساخت های گردشگری در شهر توریستی چادگان


یکی از مشکلات اصلی شهرستان در زمینه افزایش جذب گردشگر، کمبود زیرساخت های گردشگری از جمله راه مناسب و امکانات و تاسیسات پذیرش گردشگر است.

- ، با بیان اینکه نرخ مهاجرت مستقیم در شهرستان چادگان مثبت و نرخ رشد جمعیت نیز نزدیک به منفی یک درصد است، اظهار داشت: اهالی این شهرستان به دلیل وجود جذابیت در زمینه های مختلف از قبیل فراوانی امکانات و شغل در شهرهای بزرگ استان و کشور، کماکان تمایل به مهاجرت به این شهرستان دارند و این بدان معناست که این شهرستان کماکان از نظر امکانات رفاهی و فرصت های شغلی در مضیقه است و باید برای رفع آنها، تلاش و پیگیری بیشتری انجام شود.

نرخ بیکاری شهرستان چادگان 12.

4 درصد است وی افزود: نرخ بیکاری شهرستان چادگان 12.

4 درصد است که در راستای کاهش آن لازم است سرمایه گذاری و کارآفرینی شود، البته در دو سال اخیر با استفاده از تسهیلات بانکی اشتغال پایدار در بخش گلخانه ها و مشاغل خانگی ایجاد شده است.

افزایش محسوس کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان چادگان فرماندار چادگان با اشاره به افزایش محسوس کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان چادگان، گفت: در راستای مقابله با این پدیده شوم در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ و توسط دستگاه های مربوطه در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زیرساخت های گردشگری در شهر توریستی چادگان

کمبود زیرساخت های گردشگری در شهر توریستی چادگان