مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-30سياسي

دعوت حسین علیزاده از بخش خصوصی/ می خواهم کناره گیری کنم!


حسین علیزاده مشاور جشنواره ملی موسیقی جوان ضمن دعوت از بخش خصوصی برای حمایت هر چه بیشتر از این رویداد، برگزاری جشنواره در این شرایط اقتصادی را معجزه قلمداد کرد.

- به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، حسین علیزاده مشاور دبیر و داور بخش تار، سه تار، آفرینش در تکنوازی و آهنگسازی جشنواره پانزدهم موسیقی جوان در خصوص سطح کیفی جشنواره موسیقی جوان گفت: با توجه به شرایط خاص موسیقی در کشورمان و همچنین جشنواره هایی از این دست که در خارج از ایران برپا می شود، برگزاری این جشنواره اتفاق بسیار خوبی بوده و هیچکس منکر آن نیست و دوست و دشمن هم به این موضوع باور دارند و همانطور که اشاره کردم با وجود محدودیت های موسیقی در کشورمان می توان برگزاری این جشنواره را یک معجزه برشمرد.

شاید هم یک علت آن این باشد که این جشنواره تنها بستری است که موسیقیدانان کشورمان با جان و دل و بدون نگاه مادی در آن حضور داشته و دارند.

نکته دیگری که در تاثیرگذاری و جذب این جشنواره بسیار اثرگذار بوده، عشق و احساس افراد به حرفه و کارشان است و باید بگویم جشنواره ملی موسیقی جوان موجب شد خود ما هم احساس جوانی داشته باشیم و البته فراموش نشود جشنواره ملی موسیقی جوان سرمایه بزرگی بوجود آورده که می تواند آینده موسیقی ایران را هم رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت حسین علیزاده از بخش خصوصی/ می خواهم کناره گیری کنم!

دعوت حسین علیزاده از بخش خصوصی/ می خواهم کناره گیری کنم!