مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-30حوادث

خراسان جنوبی/2 نفر در اثر ریزش قنات در خُسرک بیرجند مردند


این حادثه ساعت 9 و 17 دقیقه صبح امروز به سازمان آتش نشانی بیرجند اعلام و بلافاصله تیم امداد و نجات از ایستگاه غفاری به محل اعزام شد.

- این حادثه ساعت 9 و 17 دقیقه صبح امروز به سازمان آتش نشانی بیرجند اعلام و بلافاصله تیم امداد و نجات از ایستگاه غفاری به محل اعزام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: ریزش قنات در روستای خُسرک از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند منجر به مرگ 2 کارگر شد.

سید علی حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 9 و 17 دقیقه صبح امروز به سازمان آتش نشانی بیرجند اعلام و بلافاصله تیم امداد و نجات از ایستگاه غفاری به محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه 2 کارگر به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی حین حفر کانال قنات، جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با اشاره به ریزش حدود چهار متر از ارتفاع کانال قنات بیان کرد: تیم امدادی به محض حضور در صحنه حادثه، ابتدا برای پیشگیری از ریزش مجدد محیط را ایمن سازی کردند و سپس با استفاده از بیل مکانیکی مشغول آواربرداری شدند.

وی گفت: اولین فوتی این حادثه جوانی حدود 18 ساله بود که پس از پیدا شدن، هیچ گونه علایم حیاتی در او وجود نداشت و بعد از گذشت حدود 20 دقیقه آواربرداری مجدد، جسد کارگر دیگر حدود 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی/2 نفر در اثر ریزش قنات در خُسرک بیرجند مردند

خراسان جنوبی/2 نفر در اثر ریزش قنات در خُسرک بیرجند مردند