مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-30اقتصادي

دعوا بر سر بنزین 1500 تومانی


پس از وقوع اختلال در سامانه هوشمند سوخت، نگرانیهایی از تامین بنزین در بین مردم به وجود آمد و بعضا صف های طولانی در برخی پمپ بنزین ها تشکیل شد، - هر چند مسوولان از همان ابتدا صراحتا اعلام کردند که مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد اما ترس از خالی شدن باکهای بنزین، برخی را به پمپ بنزین ها کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از گذشت چند روز از اتفاق اختلال در سامانه هوشمند سوخت، اکنون پمپ بنزین ها شرایط عادی تری را تجربه می کنند اما این بار دغدغه مردم رسیدن به بنزین 1500 تومانی است، بنزینی که طبق آخرین اعلام در بیش از 2000 جایگاه در کل کشور و بیش از 180 جایگاه در تهران عرضه می شود.

گزارشهای مردمی به ایسنا، گویای این است که در جایگاه های اعلام شده برای توزیع بنزین 1500 تومانی، خبری از بنزین یارانه ای نیست و همین موضوع موجب ناراحتی مردم شده است.

فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی - در این باره به ایسنا، اظهار کرد: نیروهای فنی و کارشناسی شرکت ملی پخش با جدیت تمام در حال رفع کامل این مشکل هستند و اکنون در بسیاری از جایگاه ها شرایط نرمال شده است.

وی افزود: ممکن است علت موضوع این باشد که در یک جایگاه تمامی نازل ها به سیستم هوشمند سوخت متصل نشده باشند، به عنوان مثال در یک جایگاه که 50 نازل در آن وجود دارد، فقط 25 نازل به سامانه هوشمند سوخت مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا بر سر بنزین 1500 تومانی

دعوا بر سر بنزین 1500 تومانی