مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-30پزشكي

درمانگاه شهرقائم در دست ساخت قرار گرفته است


مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه منطقه شهر قائم جهاد دانشگاهی قم با اشاره به لزوم وجود درمانگاه در این منطقه، خاطر نشان کرد: مهمترین نیاز حوزه بهداشت و درمان محله شهرقائم در اولویت قرار گرفت.

- مراسم بازدید از پروژه درمانگاه شهر قائم که با همت دفتر تسهیلگری و دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مردم این منطقه در دست احداث است با حضور شهردار منطقه 5 و مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابوالفضل معرفی مدیر مرکز تسهیلگری منطقه شهر قائم که زیر نظر جهاددانشگاهی قم فعالیت می کند بیان کرد: محله شهرقائم با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر، هنوز درمانگاه ندارد و مسئله سرانه پایین خدمات بهداشتی و درمانی از جمله اولین مسائلی بوده است که معتمدین محلی در جلسات متعدد با دفتر تسهیلگری به آن اشاره کردند و مطالبه جدی برای حل آن نیز داشته اند.

وی تصریح کرد: بعد از آغاز به کار دفتر تسهیلگری در محله شهرقائم و به روز رسانی مسائل و مشکلات محله، از اولین مطالبات جدی معتمدین محلی، متروکه ماندن ساختمان 5 هزارمتری دهکده سلامتی در این محله است که علی رغم نیاز محله و مردم، بلا استفاده مانده بود.

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه منطقه شهر قائم ادامه داد: ساختمان های غیر فعال و نیمه فعال دولتی در محله شهرقائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه شهرقائم در دست ساخت قرار گرفته است

درمانگاه شهرقائم در دست ساخت قرار گرفته است