مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-30اقتصادي

عرضه بنزین سهمیه ای در 2000 جایگاه سوخت کشور/ آخرین وضعیت پمپ بنزین های استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه های سوخت کشور گفت: بعد از تکمیل فعال سازی جایگاه های سوخت به صورت آفلاین و عرضه بنزین آزاد، - سخنگوی شرکت ملی پخش گفت: در حال حاضر امکان عرضه بنزین سهمیه ای با کارت سوخت در بیش از 2000 جایگاه سوخت سراسر کشور فراهم شده است و در 1800 جایگاه دیگر نیز بنزین با نرخ آزاد عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه های سوخت کشور گفت: بعد از تکمیل فعال سازی جایگاه های سوخت به صورت آفلاین و عرضه بنزین آزاد، از روز گذشته تا کنون تمام تمرکز شرکت ملی پالایش و پخش بر اتصال جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر امکان دریافت بنزین سهمیه ای با کارت سوخت در بیش از 2000 جایگاه سوخت سراسر کشور فراهم شده است و در 1800 جایگاه دیگر نیز بنزین با نرخ آزاد عرضه می شود.

کاهی اظهار داشت: بدین صورت تاکنون بیش از 50 درصد جایگاه های سوخت در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند.

وضعیت جایگاه های سوخت در استان تهران همچنین پیگیری های خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حاکی از این است که در شهر تهران از 210 جایگاه سوخت، 95 جایگاه به ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بنزین سهمیه ای در 2000 جایگاه سوخت کشور/ آخرین وضعیت پمپ بنزین های استان تهران

عرضه بنزین سهمیه ای در 2000 جایگاه سوخت کشور/ آخرین وضعیت پمپ بنزین های استان تهران