مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-30سياسي

دغدغه گروه های جهادی را در مورد احیای جهاد سازندگی جدی بگیرد


مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور دغدغه های خود را در مورد احیای جهاد سازندگی در دولت مطرح کردند.

- ، مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور خواستار شفافیت در خصوص مفاد طرح احیای جهاد سازندگی شدند و دغدغه های خود را در این زمینه مطرح کردند.

در این نامه آمده است: اقدام راهبردی جنابعالی را که به منظور تقویت جریان جهادی طرح ریزی شده است را به نمایندگی از 70 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان مرکزی می ستاییم و چند نکته ای به عنوان پیشنهاد به حضور حضرتعالی عرض می کنیم.

یکم پرهیز از ایجاد ساختار جدید؛ دغدغه حضرتعالی در خصوص حل مشکلات کشور کاملاً بجا و قابل تحسین است، لکن ایجاد ساختار جدید در بدنه دولت نمی تواند مشکلات کشور را حل کند و از طرفی بازدهی مطلوب سازمان جهاد سازندگی که بناست ذیل دولت تعریف شود بیشتر موجب افزایش بروکراسی های اداری می شود، بنابر این پیشنهاد می کنیم دولت وظیفه ی محوله از سوی (مدظله العالی) در خصوص گفتمان سازی حرکت های جهادی و لزوم مشارکت مردمی در این امر، بهتر است با حمایت تمام از گروه های جهادی که از دل مردم تشکیل شده اند نسبت به این مهم کمک کرده و کار مردم را به مردم بسپارید و از فربه کردن بدنه دولت جلوگیری کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه گروه های جهادی را در مورد احیای جهاد سازندگی جدی بگیرد

دغدغه گروه های جهادی را در مورد احیای جهاد سازندگی جدی بگیرد