مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-30اقتصادي

85 درصد تصادفات در جاده های همدان مربوط به خودروهای بومی است


رییس پلیس راه استان همدان با اعلام اینکه 85 درصد تصادفات فوتی و جرحی در جاده های همدان مربوط به بومی های استان است، گفت: علاوه بر این در سال گذشته 60 درصد از کل تصادفات مربوط به بومیان بوده است.

- سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیشترین افزایش تصادفات مربوط به شهرستان ‎های نهاوند و کبودراهنگ است، از افزایش 5 درصدی تصادفات در جاده های استان در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در پی بارندگی روز گذشته مشکل خاصی در جاده های استان نداشتیم، خاطرنشان کرد: بارش باران دیروز بعد از فروکش کردن ترافیک اتفاق افتاد و تنها یک واژگونی خودرو در محور کبوداهنگ به سوباشی رخ داد که چهار مجروح داشت.

عزیزی در ادامه بیان کرد: به دلیل نبود بارندگی در ماه های اخیر سطح جاده ها انباشته از گازوییل، روغن و سایر قطعات ریز خودرو و.

است بنابراین سطح جاده ها بر اثر بارندگی لغزنده شده و احتمال واژگونی، خروج از جاده و برخورد رخ به رخ خودروها افزایش می یابد.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: بنابراین توصیه می شود هموطنان در صورت امکان در یک ساعت نخست بارندگی در جاده ها تردد نکنند و اگر ناچار بودند با سرعت مطمئنه برانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد تصادفات در جاده های همدان مربوط به خودروهای بومی است

85 درصد تصادفات در جاده های همدان مربوط به خودروهای بومی است