مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-30سياسي

اینجا پشت بام ها را برای ساخت و ساز 2 میلیارد تومان می خرند


عضو کمیسیون برنامه شورای شهر تهران با تشریح مشکلات «گلابدره» درباره ساخت و سازهای غیرمجاز هشدار داد و به نقل از ساکنان محله گفت: با وجود اینکه در ورودی محله گیت هایی برای کنترل ورود مصالح ساختمانی وجود دارد اما برآمدن ساختمان های 10 طبقه در کوچه پس کوچه .

- عضو کمیسیون برنامه شورای شهر تهران با تشریح مشکلات گلابدره درباره ساخت و سازهای غیرمجاز هشدار داد و به نقل از ساکنان محله گفت: با وجود اینکه در ورودی محله گیت هایی برای کنترل ورود مصالح ساختمانی وجود دارد اما برآمدن ساختمان های 10 طبقه در کوچه پس کوچه های باریک بدون داشتن ذره ای استحکام که با یک باد فرو میریزند نشان از آن دارد که نظارت آنچنانی بر ورودی محله صورت نگرفته و در کمال تعجب بین نیروهای ناظر و سودجویان هماهنگی و همراهی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در تشریح جزییات بازدیدش از محله گلابدره یکی از مطالبات ساکنان این محله را راه اندازی سیستم فاضلاب بیان کرد و گفت: سیستم فاضلاب شهری در گلابدره هنوز تکمیل نشده و در نتیجه در هرکدام از خانه های فرسوده محله ، برای دفع فاضلاب خانگی یک چاهک حفر شده است.

اما از آنجایی که خانه های فرسوده محله روی شیب بنا شده اند فاضلاب خانه های بالادست به خانه های پایین تر نفوذ می کند و مشکلات بسیاری برای همسایه ها ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا پشت بام ها را برای ساخت و ساز 2 میلیارد تومان می خرند

اینجا پشت بام ها را برای ساخت و ساز 2 میلیارد تومان می خرند