مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-30بين الملل

خطوط انتقال آب ارومیه اصلاح می شود/لزوم ایمن سازی تاسیسات شهری


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با توجه به قرارگیری بخشی از خط انتقال آب در زیر تاسیسات شهری شامل پل و رمپ های خروجی پل ها، فشار بیش از حد به تاسیسات آبرسانی و ترکیدگی مکرر لوله های انتقال آب، - لطیف خوش سیرت در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دنبال ترکیدگی یکی از لوله های اصلی خط استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از لوله انتقال گاز نیز در کنار لوله های آب قرار دارد، ضرورت داشت تا شرکت گاز نیز در این جلسه حضور یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: در این جلسه مقرر شد شرکت آب و فاضلاب در کوتاه ترین زمان ممکن مجموعه اقدامات لازم جهت خروج خط انتقال آب از زیر پل ها و رمپ های پل شهید مدرس و پل شهید ذاکر را به خارج از پل ها انتقال دهد.

خوش سیرت با بیان اینکه در این راستا از توان فنی و ماشین آلات شهرداری نیز استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد شرکت آب و فاضلاب طی هفته آینده نسبت به برآورد اولیه هزینه اقدام کند که برای تامین اعتبار انتقال این خطوط لوله نیازمند تخصیص اعتبارات استانی هستیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 300 متر از این خط  انتقال که از لوله آزبست سیمانی است به خارج از پل ها انتقال می یابد، ادامه داد: در انتقال خطوط از لوله های چدنی که عمر بالایی دارند اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط انتقال آب ارومیه اصلاح می شود/لزوم ایمن سازی تاسیسات شهری

خطوط انتقال آب ارومیه اصلاح می شود/لزوم ایمن سازی تاسیسات شهری