مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 04:152021-10-30ورزشي

پژمان فر: مشکل پدیده ضعف مدیریت است


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات امروز پدیده مانند یک بیماری باید ریشه یابی شود، گفت: بی عرضگی مسئولان باعث شده که سپاهان از مجموعه فولاد خواف اسپانسر گرفته چرا این پتانسیل برای تیم استان به کار نرود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر شب گذشته در گفت وگو تلویزیونی شبکه استانی خراسان رضوی با موضوع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اظهار کرد: باید به عقبتر برگردیم و ببینیم چرا وضعیت ورزش خراسان این شکلی شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی دعواهایی صورت می گیرد که رسانه به آن دامن می زند و اصل موضوع گم می شود، خاطرنشان کرد: ما در خیلی از رشته ها سرآمد بودیم امروز ببینید در مسابقات داخلی و خارجی سهم ما چقدر است؟ وی افزود: باید ظرفیت نیروی انسانی خود را ببینیم، ورزشکاران توانمندی داریم اما چیزی که ضعف داشتیم مدیریت است که نتوانسته از نیروهای موجود بهره برداری کند در هیچ جا هواداران پرشور مشهدی را نداریم.

پژمان فر تصریح کرد: در مجموعه ورزش خراسان رضوی مدیریتی کلان که مسائل ورزش استان را سروسامان دهد نداریم، در تمامی باشگاه ها مشکلات وجود دارد؛ وقتی مدیر ما با تیم هیچ ارتباطی ندارد این موضوعات پیش می آید بازیکنان حرف داشتند اما کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمان فر: مشکل پدیده ضعف مدیریت است

پژمان فر: مشکل پدیده ضعف مدیریت است