مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-29اقتصادي

برگزاری25جشنواره غذاهای سنتی و محلی در شهرستان های آذربایجان شرقی


معاون گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری 25 جشنواره غذای محلی با هدف احیای غذاهای سنتی در شهرستان های آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: نان سنتی یوخا کلیبر در حال فراموشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا بایرام زاده عصر جمعه در اولین جشنواره نان سنتی یوخا در شهرستان کلیبر با اشاره به این که صنعت گردشگری در دنیا جزو صنایع برتر درآمدزا محسوب می شود، اظهار داشت: مسئولین گردشگری آذربایجان شرقی در تلاش هستند تا جایگاه گردشگری استان را در سطح ملی به دست آوردند، آذربایجان شرقی با تمامی ظرفیت ها و جاذبه های تاریخی، طبیعی، صنعتی و سلامت و … در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی افزود: برنامه های ما بدین ترتیب است تا استان آذربایجان شرقی در حوزه گردشگری به جایگاه سه استان برتر گردشگری کشور برسد و همچنین در بین شهرستان های استان مراغه و کلیبر در حوزه گردشگری جزو شهرستان های برتر استان هستند.

وی بر لزوم معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری، طبیعی، تاریخی و … شهرستان کلیبر در داخل و خارج از کشور تأکید کرد و گفت: تنها راه توسعه همه جانبه شهرستان کلیبر صنعت گردشگری است، لذا باید تمامی دستگاه ها پای کار باشند و برای بازاریابی و تبلیغات شهرستان کلیبر بیش از این ها وقت و هزینه بگذاریم تا بتوانیم کلیبر را به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری25جشنواره غذاهای سنتی و محلی در شهرستان های آذربایجان شرقی

برگزاری25جشنواره غذاهای سنتی و محلی در شهرستان های آذربایجان شرقی