مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-29بين الملل

بایدن و پاپ امروز در واتیکان دیدار می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ ه نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن پیشتر گفته بود که به مذهب کاتولیک خود افتخار و از آن به عنوان راهنمایی اخلاقی برای شکل دادن به بسیاری از سیاست های اجتماعی و اقتصادی خود استفاده می کند.

- جو بایدن، رییس جمهور آمریکا امروز جمعه به واتیکان سفر کرده و قرار است به دیدار پاپ فرانسیس برود؛ این دو چهره شاخص مسیحی کاتولیک در جهان قرار است در جریان دیدارشان به بحث در مورد همه گیری کووید-19، تغییرات آب وهوایی و فقر بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ؛ ه نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن پیشتر گفته بود که به مذهب کاتولیک خود افتخار و از آن به عنوان راهنمایی اخلاقی برای شکل دادن به بسیاری از سیاست های اجتماعی و اقتصادی خود استفاده می کند.

هر چند بایدن رزاری ( تسبیح مخصوص مسیحیان کاتولیک) را به دست می بندد و اغلب در مراسم عشای ربانی شرکت می کند، با این حال حمایت او از حقوق سقط جنین و ازدواج همجنس گرایان، او را با بسیاری از اسقف های آمریکا در تضاد قرار داده است، و برخی از آنها پیشنهاد کرده اند که او باید از شرکت در مراسم عشا محروم شود.

بایدن و همسرش جیل با یک کاروان خودرویی شلوغ غیرمعمول متشکل از بیش از 80 وسیله نقلیه وارد واتیکان شدند که تا حدی به دلیل محدودیت های ایتالیا در زمینه مقابله با کووید-19 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و پاپ امروز در واتیکان دیدار می کنند

بایدن و پاپ امروز در واتیکان دیدار می کنند