مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:452021-10-29اقتصادي

مسوولان جلوی نوسان قیمت در بازار را بگیرند


امام جمعه موقت همدان با تأکید بر لزوم مقابله با نوسان قیمت در بازار گفت: مسوولان ضمن رسیدگی به معیشت در جامعه، پاشنه کشیده به مردم خدمت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام سید هاشم موسوی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان یاد شهیدفهمیده و سالروز تأسیس نیز عنوان کرد: این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده زیرا در این روز سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد.

موسوی در ادامه مطالعه صحیفه نور امام خمینی(ره) برای ارتقای بینش سیاسی و معرفتی را لازم دانست و ضمن اینکه از مردم به خصوص جوانان خواست نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند گفت: معتقدم سخنان امام(ره) در صحیفه باید جزو منابع درسی دانش آموزان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره وضعیت بازار و نوسان قیمت ها افزود: پیش از این٬ گرانی در بازار سبب شده بود مردم توان خرید نداشته باشند که همین موضوع منجر به نارضایتی مردم شده بود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم امروز نیز انتظار ندارند مرغ 27 هزار تومانی 35 هزار تومان شود خطاب به دولتمردان گفت: به معیشت مردم رسیدگی کنید.

وی با تأکید بر اینکه اگر مردم نباشند دولتمردان نیز هیچ کاره اند افزود: مسوولان پاشنه کشیده به این مردم که در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان جلوی نوسان قیمت در بازار را بگیرند

مسوولان جلوی نوسان قیمت در بازار را بگیرند