مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-29سياسي

نهضت ملی مبارزه با واسطه گری در کشور راه اندازی شود


از رییس جمهور و دولت انقلابی می خواهیم که نهضت ملی مبارزه با واسطه گری و توزیع عادلانه را راه اندازی کنند و اولویت خود را مبارزه با دلالان و سوداگران در هر - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید مهدی خضری ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد با اشاره به نگاه امیرالمؤمنین (ع) به تقوا اظهار کرد: امیرالمؤمنین (ع) در نهج البلاغه از تقوا به عنوان دژی محکم در انسان یاد کرده اند.

وی یکی از اصلی ترین کارکردهای تقوا را دفع و رفع مشکلات از انسان دانسته و عنوان کرد: انسان با تقوا در برخورد با مشکلات با امید و تقوا و اتکا به خداوند از سد مشکلات عبور خواهد کرد.

خطیب جمعه موقت قزوین با اشاره به اهمیت شکل گیری تمدن نوین اسلامی، رسالت امام جامعه و ولی فقیه را تلاش برای تشکیل تمدن اسلامی و فراهم کردن جامعه برای ظهور دانست و افزود: مسیر رسیدن به تمدن اسلامی در گام دوم به طور کامل بیان و تبیین شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه آن طور که بایدوشاید بیانیه گام دوم انقلاب برای مردم تبیین نشده و آمارها نشان می دهد تنها 10 درصد مردم با این بیانیه آشنایی دارند.

حجت الاسلام خضری اضافه کرد: بیانیه گام دوم باید به یک گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود تا شاهد موفقیت های آن باشیم در غیر این صورت و اگر نتوانیم نقشه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مبارزه با واسطه گری در کشور راه اندازی شود

نهضت ملی مبارزه با واسطه گری در کشور راه اندازی شود