مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-29سياسي

دولت انقلابی، نهضت ملی مبارزه با واسطه گری را راه اندازی کند


از رییس جمهور و دولت انقلابی می خواهیم که نهضت ملی مبارزه با واسطه گری و توزیع عادلانه را راه اندازی کنند و اولویت خود را مبارزه با دلالان و سوداگران در هر سطحی قرار دهند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: از رییس جمهور و دولت انقلابی می خواهیم که نهضت ملی مبارزه با واسطه گری و توزیع عادلانه را راه اندازی کنند و اولویت خود را مبارزه با دلالان و سوداگران در هر سطحی قرار دهند.

حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه قزوین که امروز هفتم آبان در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه امام علی (ع) در نهج البلاغه تقوا را به یک دژ مستحکم و نفوذناپذیر تشبیه کرده اند، بیان کرد: از مهمترین کارکردهای تقوا خاصیت دفع و رفع است؛ یعنی تقوا می تواند مشکلات را از انسان دور کند و اگر انسان به مشکلی گرفتار شد به خروج از آن مشکل و رفع گرفتاری کمک می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان امام جامعه یک مأموریت مهم دارند، تصریح کرد: مأموریت و ابرپروژه مقام معظم رهبری این است که امت اسلامی را برای ایجاد تمدن اسلامی و در نهایت ظهور منجی آماده کند.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مسیر رسیدن به تمدن اسلامی را در گام دوم نقلاب مشخص کرده اند و برای این کار یک طرح راهبردی دارند که این طرح باید به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی، نهضت ملی مبارزه با واسطه گری را راه اندازی کند

دولت انقلابی، نهضت ملی مبارزه با واسطه گری را راه اندازی کند