مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-29اجتماعي

کلنگ زنی یک مجتمع شبانه روزی با فضای آموزشی 6 کلاسه در خاش


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری آیین کلنگ زنی مجتمع شبانه روزی دشت آب خان شهرستان خاش، یک مجتمع شبانه روزی با فضای آموزشی 6 کلاسه و خوابگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوذر کوثری در آیین کلنگ زنی مجتمع شبانه روزی دشت آب خان شهرستان خاش، اظهار کرد: مدارس شبانه روزی می تواند به ماندگاری دانش آموزان در تحصیل کمک کند و از سوی دیگر دانش آموزانی که دسترسی به مراکز آموزشی ندارند، ترغیبی صورت گیرد تا با مراجعه به این مدارس، مشغول به تحصیل شوند.

وی از خیرین محترمی که استان سیستان و بلوچستان را به عنوان محل فعالیت شان انتخاب کرده اند، قدردانی نمود.

رضا علیپور رییس هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران گفت: مقام معظم رهبری، مدرسه سازی را جهاد اعلام کرده اند، لذا ما هم بر آن شدیم تا در این راستا گام برداریم.

وی بیان داشت: در بررسی ما استان سیستان و بلوچستان از جمله نقاطی بود که این نیاز در آن وجود داشت و اعضای کانون تصمیم گرفتند که دومین فعالیت خود در حوزه مدرسه سازی را در این استان انجام دهند.

وی افزود: یک باب مدرسه دخترانه در دشت آبخوان شهرستان خاش، در مقطع متوسطه اول به همت کانون کارشناسان دادگستری استان تهران ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی یک مجتمع شبانه روزی با فضای آموزشی 6 کلاسه در خاش

کلنگ زنی یک مجتمع شبانه روزی با فضای آموزشی 6 کلاسه در خاش