مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-29سياسي

احداث آرامستان های جدید در شرق و غرب تهران


شهردار تهران از برنامه ریزی برای راه اندازی آرامستان های جدید در شرق و غرب تهران خبر داد و همچنین گفت: بهشت زهرا در جنوب تهران به مرز فرسودگی رسیده و برای این مسئله نیز برنامه هایی پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی عصر روز گذشته در نخستین بازدید میدانی خود از منطقه 20 با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درباره شهرستان ری صحبتی را مطرح کردند مبنی بر اینکه ری قبله تهران است، گفت: بر اساس فرمایش ایشان ، باید بتوانیم شرایط مناسب تری را برای زندگی در این منطقه فراهم کنیم.

زمانی که صحبت از قبله می کنیم باید به مسئله الگو و توسعه این منطقه نیز توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: اولین بازدید میدانی خود را از منطقه 20 آغاز کردم و پناه می بریم به حضرت عبدالعظیم حسنی که انشالله حرکت جدیدی را آغاز کرده باشیم و ثمرات خوبی در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: طی 42 سال گذشته اقداماتی خوبی در تهران انجام شده، البته اشکالاتی نیز وجود داشته که ما در این دوره از مدیریت شهری قصد داریم از اقدامات خوب استفاده و از کارهای بد نیز عبرت بگیریم و آنها را تکرار نکنیم و به این ترتیب به آینده توجه داشته باشیم.

در تهران 12 هزار هکتار بافت ناپایدار داریم شهردار تهران با اشاره به اینکه در دوره شهردار سابق تهران یعنی آقای قالیباف اقدامات خوبی به ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث آرامستان های جدید در شرق و غرب تهران

احداث آرامستان های جدید در شرق و غرب تهران