مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 21:502021-10-28اقتصادي

هزینه 26 میلیاردی روابط عمومی شهرداری سمنان در شرایط تعویق حقوق ها+ سند


در شرایطی که شهرداری سمنان در سال های اخیر همواره با مشکل تعویق حقوق نیروهای خود مواجه بوده، روابط عمومی شهرداری هزینه 26 میلیاردی روی دست این نهاد گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، هزینه بیش از 26 میلیارد ریالی روابط عمومی شهرداری سمنان در شرایطی که نیروهای این نهاد خدمات رسان همواره دغدغه حقوق و مزایای پایان ماه را دارند، این روزها به صدر اخبار استان سمنان رسیده است.

مهدی خراسانیان، رییس شورای اسلامی شهر سمنان در این باره می گوید: پیرو جلسه کمیسیون مالی و بودجه شورای اسلامی شهر سمنان، مقرر شد تا هزینه های شهرداری و صرفه جویی های که لازم است تا به صورت ضروری انجام شود، احصا شده و مورد بررسی قرار گیرد.

او گفت: بر همین اساس، هزینه های مازاد شهرداری سمنان باید احصا و کنترل شود و در راستای درخواست اعضا، نامه ای برای اعلام هزینه های روابط عمومی شهرداری سمنان در چهار سال گذشته صادر شد.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: در نهایت با پاسخ ارائه شده از سوی شهرداری، رقمی معادل 26 میلیارد و 740 میلیون ریال در کمتر از چهار سال گذشته، صرف هزینه های روابط عمومی، آگهی، تبلیغات، رپرتاژ در رسانه ها و مسائلی از این قبیل شده که رقم بسیار بالایی است و باید برای آن فکری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 26 میلیاردی روابط عمومی شهرداری سمنان در شرایط تعویق حقوق ها+ سند

هزینه 26 میلیاردی روابط عمومی شهرداری سمنان در شرایط تعویق حقوق ها+ سند