مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-28اقتصادي

بودجه شهرداری ها در خراسان شمالی به قیمت یک آپارتمان در تهران است


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به بودجه 25 شهرداری استان، گفت: قیمت یک آپارتمان در تهران به اندازه کل بودجه شهرداری های خراسان شمالی است.

- ، غلامرضا هوایی پنج شنبه شب در آیین تکریم و معارفه شهرداری بجنورد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 25 شهرداری در خراسان شمالی فعال است که تاکنون حکم 15 شهرداری صادر شده و 8 مورد دیگر در حال طی کردن فرآیندها هستند.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در یکی دو مورد باقی مانده شهردار تاکنون معرفی نشده و در شهر دیگر شهردار منتخب از حضور در شهرداری انصراف داده است.

وی در ادامه با اشاره به میزان پایین بودجه در شهرداری های خراسان شمالی، افزود: مجموع 25 شهرداری، 550 میلیارد تومان بودجه دارند که 450 میلیارد آن فقط مربوط به بجنورد است.

هوایی بیان داشت: با بررسی بودجه شهرداری های خراسان شمالی می توان پی برد همه ی بودجه ی این مجموعه ها به قیمت یک واحد آپارتمان در تهران است که با این پول نمی توان کار خاصی را در شهرها انجام داد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: برخی از شهرداری ها طی سال گذشته حقوق کارکنان خود را از طریق وام پرداخت کردند که نشان از وضعیت مالی نامناسب شهرداری ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری ها در خراسان شمالی به قیمت یک آپارتمان در تهران است

بودجه شهرداری ها در خراسان شمالی به قیمت یک آپارتمان در تهران است