مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:302021-10-28اقتصادي

مقاوم سازی 80 درصد از مسکن های روستایی نهاوند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: شهرستان نهاوند با 80 درصد مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی، در سطح استان همدان و کشور از شهرستان های پیشرو است.

- ، حسن ظفری ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری از فاز اول طرح بهسازی روستای درانه نهاوند اظهار کرد: از مجموع 921 روستای بالای 20 خانوار استان تا کنون عملیات اجرایی فاز یک بهسازی در 776 روستا انجام شده که بر این اساس شاخص بهسازی استان 84 درصد است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند از مجموع 149 روستای دارای طرح هادی تا کنون در 127 روستا کار فاز اول بهسازی انجام شده و عملکرد خوبی در این رابطه وجود داشته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه در سالهای گذشته وضعیت بهسازی روستایی در نهاوند تا حدودی عقب مانده بود گفت: طی چهار سال گذشته با پیگیری بنیاد مسکن نهاوند شاخص بهسازی روستایی این شهرستان جهش خوبی داشته و در آینده اختلاف به صفر خواهد رسید.

وی افزود: البته شهرستان نهاوند در بخش مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی نه تنها در استان بلکه در سطح کشور از شهرستان های پیشرو است به گونه ای که با 80 درصد مقاوم سازی از میانگین کشوری با 50 درصد پیشرفته تر بوده است.

وی از افزایش سه و نیم برابری اعتبارات عمران روستایی به نهاوند در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته اعتبار هزینه شده در نهاوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 80 درصد از مسکن های روستایی نهاوند

مقاوم سازی 80 درصد از مسکن های روستایی نهاوند