مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-28سياسي

تببین نقش عنصر «دین» در هشت سال دفاع مقدس


جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرهنگ و آموزه های دینی و اخلاقی قوی همواره سعی در استفاده کارآمد از این فاکتور مهم را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته داشته است.

- جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرهنگ و آموزه های دینی و اخلاقی قوی همواره سعی در استفاده کارآمد از این فاکتور مهم را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان که در تاریخ 24 مهر 1400 برگزار شده بود، صبح روز پنج شنبه ششم آبان در محل برگزاری این همایش منتشر شد.

ایشان در سخنانی به لزوم تحلیل جامعه شناختی و روانشناختی از نقش عنصر دین در دفاع مقدس یاد کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد از کسانی که نقش عنصر دین را در فداکاری های دوران دفاع مقدس نادیده می گیرند، گفتند: آمادگی جوانان برای سینه سپر کردن در مقابل خطرات و رضایت پدران و مادران و یا همسران آنها به اعزام عزیزان شان و سپس صبر بر شهادت آنها، بدون تردید ریشه در نگاه دینی و انجام وظیفه برای کسب رضای الهی دارد و این حالات و احساسات خانواده های شهدا همگی در خور تحلیل است.

*لزوم تحلیل جامعه شناختی و روانشناختی از نقش عنصر دین در دفاع مقدس حماسه مقاومت در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ملت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تببین نقش عنصر «دین» در هشت سال دفاع مقدس

تببین نقش عنصر «دین» در هشت سال دفاع مقدس