مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-28بين الملل

محکومیت حبس 4 ساله یک عضو گروهک الاحوازیه در دادگاه هلند


پس از دانمارک، اعضای گروهک تروریستی الاحوازیه در هلند نیز تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و به جرم اعمال تروریستی خود علیه شهروندان ایران، - محکومیت حبس 4 ساله یک عضو گروهک الاحوازیه در دادگاه هلند پس از دانمارک، اعضای گروهک تروریستی الاحوازیه در هلند نیز تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و به جرم اعمال تروریستی خود علیه شهروندان ایران، به حبس محکوم شدند.

دادگاهی در هلند یک فرد مرتبط با گروهک جدایی طلب موسوم به الاحوازیه را به جرم ارتکاب اعمال تروریستی به 4 سال حبس محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دادگاهی در شهر روتردام هلند روز چهارشنبه یک پناهجوی 42 ساله ایرانی را به جرم مقدمه چینی و تامین مالی حملات تروریستی در ایران ، به 4 سال حبس محکوم کرد.

این مرد که هویتش مطابق با قوانین حفظ حریم خصوصی هلند منتشر نشده، با گروهکی موسوم به جنبش عربی آزادی بخش الاحواز که یک گروه جدایی طلب در اهواز است، مرتبط بوده است.

فرد محکوم مدت هاست که به عنوان پناهنده در هلند زندگی می کند و از این کشور در فعالیت های تروریستی در ایران، نقش ایفا کرده است.

در حکم دادگاه هلند آمده است: فرد متهم با جدایی طلبانی که در ایران حملاتی را طراحی و اجرا کرده اند، از جمله به آتش کشیدن بانک ها و همچنین هدف قرار دادن افراد مرتبط با دولت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حبس 4 ساله یک عضو گروهک الاحوازیه در دادگاه هلند

محکومیت حبس 4 ساله یک عضو گروهک الاحوازیه در دادگاه هلند