مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-28سياسي

ورود 6 میلیون دز سینوفارم دیگر به کشور


سی و دومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دز واکسن، امروز (پنج شنبه؛ ششم آبان) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

- ، کریم همتی با بیان اینکه واردات واکسن سینوفارم از سوی هلال احمر همچنان ادامه دارد گفت: در 6 ماه گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا واکسن موردنیاز جامعه را تأمین کنیم که این روال موفق با همراهی سایر دستگاه های مسئول و مساعدت معاون اول رییس جمهور انجام شد.

وی افزود: به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 106 میلیون و 390 هزار دز واکسن به کشور وارد کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به کافی بودن مراکز واکسیناسیون در کشور گفت: با توجه به افزایش مراکز واکسیناسیون از سوی دستگاه های مختلف از جمله هلال احمر در کشور و همچنین با توجه به شیفت بندی انجام شده، الان مشکلی در تعداد مراکز نداریم و نسبت به گذشته شرایطمان بهتر است.

همتی همچنین بیان کرد: طبق گفته ی پژوهشگران تعداد زیادی از افرادی که بر اثر متوقف نخواهد شد اظهار کرد: از جمله اقدامات خوب هلال احمر افزایش مراکز واکسیناسیون مستقل و مشترک، تأمین داروهای مورد نیاز کرونا برای همه اقشار، ارائه خدمات در مراکز درمانی زیرمجموعه ی این جمعیت و همچنین غربالگری مسافران در مرزهای کشور بوده که تاکنون بالغ بر 755 هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 6 میلیون دز سینوفارم دیگر به کشور

ورود 6 میلیون دز سینوفارم دیگر به کشور