مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-28اقتصادي

تصویب 200 میلیارد تومان اعتبار برای زرشک خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در جلسه ای که روز گذشته در وزارت جهاد انجام گرفت مصوب شد اعتباری حدود 200 میلیارد تومان در قالب تسهیلات کم بهره در حوزه زرشک در اختیار استان قرار گیرد.

- غلامرضا قوسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با موضوع قیمت پایین زرشک و مشکلات پیش روی زرشک کاران، اظهار داشت: جلسه ای در وزراتخانه جهاد کشاورزی با حضور معاون باغبانی، رییس سازمان تعاون و معاون برنامه ریزی این وزراتخانه در راستای اینکه بتوانیم امسال منابع مالی برای زرشکاران تأمین و بحث خرید توافقی زرشک را انجام دهیم برگزار شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این جلسه مصوب شد اعتباری حدود 200 میلیارد تومان در قالب تسهیلات کم بهره در اختیار تشکل ها، تعاونی ها، صاحبان واحدهای فرآوری و صادرکنندگانی که در امر خرید مشارکت نمایند قرار داده شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: همچنین در این جلسه مصوب شد که در هفته آینده معاون باغبانی و رییس سازمان تعاون روستایی کشور به استان سفری داشته باشند و در کارگروه استان برنامه مدون و پایداری برای حمایت از محصولات استراتژیک در استان برنامه ریزی کنند.

قوسی با اشاره به اینکه از دیگر مصوبات این جلسه پیگیری مباحث تغذیه، ترویجی و مباحث اطلاع رسانی این محصول استراتژیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 200 میلیارد تومان اعتبار برای زرشک خراسان جنوبی

تصویب 200 میلیارد تومان اعتبار برای زرشک خراسان جنوبی