مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 04:252021-10-28اقتصادي

نقش انکارناپذیر استارت آپ ها در ایجاد اشتغال/ مهاجرت صاحبان ایده!


رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: افرادی که در شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها فعالیت می کنند دیگر سربار دولت نخواهند بود و یا کسب و کار خود را دارند و یا جذب دیگر گروه ها خواهند شد.

- سیامک آزادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به هزینه بسیار سنگین ایجاد اشتغال برای دولت، اظهار داشت: در چهل سال گذشته دولت ها پول زیادی به حوزه صنعت اختصاص دادند ولی در حال حاضر 50 درصد آن بلااستفاده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های دانش بنیان به منابع دانش و  تخصص تکیه دارند.

ادامه داد: افرادی که در شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها  فعالیت می کنند دیگر سربار دولت نخواهند بود و یا کسب و کار خود را دارند و یا جذب دیگر گروه ها خواهند شد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان بر مبنای دانش فعالیت می کنند و نه تنها منابع فیزیکی را هدر نمی دهند بلکه افرادی را تربیت می کنند که راه خود را پیدا می کنند.

وی ضمن بیان اینکه تمامی استارتاپ ها مورد حمایت خواهند بود، از تمام دستگاه های خواست به این حیطه ورود کنند و از آن حمایت کنند.

آزادی مهاجرت نخبگان از شهرهای کم برخوردار به کلانشهرها اشاره کرد و افزود: اگر همه اجزای اکوسیستم هماهنگ با یکدیگر کار کرده و شناسایی و حمایت صاحبان ایده را برعهده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش انکارناپذیر استارت آپ ها در ایجاد اشتغال/ مهاجرت صاحبان ایده!

نقش انکارناپذیر استارت آپ ها در ایجاد اشتغال/ مهاجرت صاحبان ایده!