مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-27سياسي

قطار بلاتکلیفی «برگ سبز خودرو» وارد ایستگاه استفساریه شد!


ما گفتیم این کار ضرورتی ندارد زیرا سند سبز در قانون سند رسمی است.

از این رای برداشت های متعددی شد که در نهایت به بخشنامه دادستان کل کشور منتهی شد ولی دیوان درصدد این نبوده است که بگوید برگ سبز می تواند جایگزین اسناد دیگر بشود و این که میشود یا نه بحثی دیگر است - رییس دیوان عدالت اداری گفت که دیوان درصدد این نبوده است که بگوید برگ سبز می تواند جایگزین اسناد دیگر بشود و این که میشود یا نه بحثی دیگر است.

دادستان کل کشور استفساریه ای از مجلس انجام دادند و منتظریم مجلس تعیین تکلیف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک مظفری در ارتباط با برگ سبز خودرو نیز گفت: رای هیئت عمومی دیوان درصدد این نبود که بگوید نیازی به مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی وجود دارد یا نه.

سازمان ثبت اسناد یک بخشنامه ای را در جهت پیشگیری از برخی موضوعات صادر کرده بود که از آن بخشنامه شکایت شد و در هیئت عمومی مطرح شد و هیئت عمومی بعضی از بندهای آن بخشنامه را ابطال کرد.

وی افزود: یکی از بندها مربوط به این موضوع بود که سازمان ثبت مطرح کرده بود که اگر کسی برگ سبز مربوط به راهنمایی و رانندگی به نامش باشد و ماشینش را فروخته باشد و چند دست چرخیده باشد اگر بخواهد دوباره وکالتی بدهد لازمش این است که برگردد و سند رسمی به نام نفر اول در دفاتر سند رسمی تنظیم شود و نفرات بعدی به همین منوال تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار بلاتکلیفی «برگ سبز خودرو» وارد ایستگاه استفساریه شد!

قطار بلاتکلیفی «برگ سبز خودرو» وارد ایستگاه استفساریه شد!