مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-27فرهنگي

طراحی جایزه جشنواره شانتییی با الهام از اشعار کیارستمی


جایزه ویژه هیات داوران جشنواره سینمای ایران در شانتییی را مجسمه ساز فرانسوی با الهام از اشعار و سینمای عباس کیارستمی طراحی کرد.

- جایزه ویژه هیات داوران جشنواره سینمای ایران در شانتیی را مجسمه ساز فرانسوی با الهام از اشعار و سینمای عباس کیارستمی طراحی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، میزبان اولین جشنواره سینمای ایران در شانتییی فرانسه خواهند بود آنجا که پس از نمایش فیلم هایی بلند و کوتاه از سینمای ایران نیازمند جامی به یادگار برای فیلم منتخب خواهیم بود که اتین ژاکوبه مجسمه ساز به خلق و تاجگذاری آن خواهد پرداخت.

وی با توصیف و پیوند هنر و ادبیات ایران زمین با فرهنگ و ادب فرانسوی خلاقیت این مجسمه ساز فرانسوی را در این راستا ستوده است.

جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره سینمای ایران در شانتیی هرسال به صورت خاص و متفاوت توسط اتین ژاکوبه، این مجسمه ساز بنام فرانسوی طراحی می شود و منحصر به آن دوره است.

جایزه رسمی و اصلی فستیوال سینمای ایران در شانتییی فرانسه توسط هیأت داوران متشکل از ابوالفضل جلیلی کارگردان و سینماگر رییس ایرانی هیأت داوران جشنواره، فردریک بونو مدیر سینماتک فرانسه و رییس فرانسوی هیأت داوران جشنواره، سارا دِروا سردبیر فیلم فرانسه، کریستف تاردیو دبیرکل گروه تلویزیون دولتی فرانسه و مدیرکل اسبق مرکز ملی سینمای فرانسه، ماری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی جایزه جشنواره شانتییی با الهام از اشعار کیارستمی

طراحی جایزه جشنواره شانتییی با الهام از اشعار کیارستمی