مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-27ورزشي

نگرانی خیرآبادی از تاخیر در برگزاری اردوی فرنگی کاران ناشنوا


مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: امیدوارم با برگزاری هر چه سریع تر اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان، فرصت را برای المپیک از دست ندهیم.

- مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: امیدوارم با برگزاری هر چه سریع تر اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان، فرصت را برای المپیک از دست ندهیم.

جمشید خیرآبادی در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان، اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان قرار است آبان ماه برگزار شود، اما زمان دقیق آن مشخص نیست و ما هم چنان منتظر برگزاری این مسابقات هستیم تا زودتر اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم.

او گفت: با توجه به این که اردیبهشت سال آینده المپیک ناشنوایان را پیش رو داریم، تاخیر در برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در این رویداد مهم کار را سخت تر خواهد کرد و ما به راحتی زمان را برای آماده سازی تیم از دست می دهیم.

خیرآبادی خاطرنشان کرد: ما اگر به دنبال کسب سکو در المپیک برزیل هستیم باید پیش از شرکت در این مسابقات حداقل در 2 تورنمنت برون مرزی حضور داشته باشیم تا کشتی گیران با شناخت از حریفان خود تجربه کافی برای شرکت در المپیک را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی خیرآبادی از تاخیر در برگزاری اردوی فرنگی کاران ناشنوا

نگرانی خیرآبادی از تاخیر در برگزاری اردوی فرنگی کاران ناشنوا