مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-27فناوري

پیش شماره «0900» به جمع پیش شماره های تلفن همراه کشور افزوده شد


پیش شماره خاص «0900»، از صبح سه شنبه، 4 آبان ماه 1400، رسماً به جمع پیش شماره های تلفن همراه کشور افزوده شد و از طریق وب سایت اختصاصی آن به نشانی 900.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، با فعال شدن این پیش شماره در شبکه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاقه مندان می توانند سیم کارت دائمی با این پیش شماره را خریداری کنند.

ایرانسل، به عنوان نخستین اپراتور تلفن همراه ارائه دهنده خدمت شماره طلایی ، این بار هم این امکان را فراهم کرده است تا متقاضیان خرید سیم کارت با پیش شماره 0900، بتوانند شماره دلخواه خود را از اعداد مورد نظر، انتخاب و خریداری کنند.

سیم کارت های 0900، علاوه بر داشتن پیش شماره جذاب و رند، با توجه به نیازهای مختلف دارندگان این سیم کارت ها، در سه سطح تک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره و به همراه بسته های اولیه پرحجم عرضه شده است.

بسته مکالمه 900 دقیقه ای و بسته پیامک 500تایی، برای تماس و ارسال پیامک به مخاطبان ایرانسلی و غیرایرانسلی، به همراه سیم کارت های هر سه سطح، عرضه شده است.

علاوه بر این، سیم کارت های تک ستاره، شامل بسته اینترنت همراه 48 گیگابایتی، سیم کارت های دو ستاره شامل بسته اینترنت همراه 144 گیگابایتی و سیم کارت های سه ستاره شامل بسته اینترنت همراه 288 گیگابایتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش شماره «0900» به جمع پیش شماره های تلفن همراه کشور افزوده شد

پیش شماره «0900» به جمع پیش شماره های تلفن همراه کشور افزوده شد