مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-27اقتصادي

از بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه های ورزشی باید استفاده شود


از بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه های ورزشی و همچنین حمایت از ورزشکاران باید استفاده شود و دستگاههای اجرایی نیز می توانند از ورزشکاران حمایت مالی کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه های ورزشی و همچنین حمایت از ورزشکاران باید استفاده شود و دستگاههای اجرایی نیز می توانند از ورزشکاران حمایت مالی کنند.

حسین مدرس خیابانی در شست توسعه اماکن ورزشی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های ماست و تمام تلاش خود را جهت جذب بودجه تکمیل این پروژه ها را خواهیم کرد و طی جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان خواستار این موضوع شدیم.

حسین مدرس خیابانی افزود: تکمیل پروژه ها اولویت بندی شود و ساخت امکانات ورزشی در نقاط کمتر برخوردار نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پتانسیلهای موجود در استان افزود: ورزش های آبی با توجه به موقعیت استان و بهرهمندی از دریا باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین برای استفاده از ظرفیت کویر جهت راه اندازی تورهای کویر نوردی و رالی باید برنامه ریزی شود.

استاندار گفت: ورزش مقوله ای فراگیر است و نقشی مهمی در فرآیند توسعه استان دارد به گونه ای که ترویج فرهنگ ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی و نشاط برای جامعه و توسعه سلامت همگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه های ورزشی باید استفاده شود

از بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه های ورزشی باید استفاده شود