مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-27سياسي

خزانه، نه سال 92 و نه اکنون هرگز خالی نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیروز خبرگزاری خبرگزاری تسنیم تصویر سندی را منتشر کرد که حسن روحانی مردادماه امسال در روز های پایانی دولت دوازدهم، - خزانه کشور برخلاف آنچه آقای روحانی ادعا کرده، نه در ابتدای دولت وی و نه در انتهای دولتش خالی نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیروز خبرگزاری خبرگزاری تسنیم تصویر سندی را منتشر کرد که حسن روحانی مردادماه امسال در روز های پایانی دولت دوازدهم، خطاب به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه نوشته همه موجودی خزانه تخلیه شده است .

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در تاریخ 9 مرداد 1400 طی نامه ای به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه می نویسد: نامه شماره 194653 مورخ 1400/4/28 جناب عالی با موضوع درخواست پرداخت مبلغ مورد اشاره نزد خزانه به منظور تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی به آبیک که تصویر آن به پیوست ارسال می شود، به استحضار ریاست محترم جمهوری رسید، پی نوشت فرمودند: همه موجودی خزانه بر اساس درخواست های جنابعالی تخلیه شده است، موجودی وجود ندارد .

در واکنش به انتشار این سند، آقای نوبخت به اقتصادنیوز گفت: خزانه در پایان دولت دوازدهم خالی نبوده، خزانه ورودی مستمر دارد و هر روز در آن مبالغی تجمیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزانه، نه سال 92 و نه اکنون هرگز خالی نبود

خزانه، نه سال 92 و نه اکنون هرگز خالی نبود