مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:302021-10-27اقتصادي

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از دو پروژه عمرانی در شهرستان مراغه


استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان مراغه، از عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه «مراغه- هشترود» و پروژه ی 400 واحدی طرح اقدام ملی مسکن بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان مراغه، از عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه مراغه- هشترود و پروژه ی 400 واحدی طرح اقدام ملی مسکن بازدید کرد.

زین العابدین خرّم در بازدید از آزادراه مراغه-هشترود ، پس از توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی استان و پیمانکار پروژه، روند پیشرفت فیزیکی آن را نامناسب خواند و بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد.

وی گفت: میزان پیشرفت پروژه رضایت بخش نیست و اگر در طی ماه های آینده شاهد تحول در اجرای پروژه باشیم، می توانیم به مردم گزارش دهیم.

خرّم با تاکید بر پیگیری تخصیص سهم دولت از اعتبارات پروژه، افزود: امروز مدیران مرتبط با پروژه نیز در اینجا حضور دارند تا برای برون رفت از وضعیت موجود راهکار مناسب پیدا کنیم.

ابوالقاسم سلطانی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید میزان پیشرفت فیزیکی کل پروژه آزادراه مراغه- هشترود را 36 درصد اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم تا قطعات دو و سه پروژه به طول 50 کیلومتر را که عمدتا شامل نقاط حادثه خیز مسیر است، تا شهریور سال آینده زیر بار ترافیک برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از دو پروژه عمرانی در شهرستان مراغه

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از دو پروژه عمرانی در شهرستان مراغه