مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:302021-10-27اقتصادي

130 جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی به مدار بازگشتند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی گفت: در جریان ایجاد مشکل در سیستم هوشمند جایگاه عرضه سوخت استان، 173 جایگاه سوخت دچار مشکل شده و تاکنون 130 جایگاه از این تعداد به مدار بازگشتند و حتی 20 جایگاه نیز به عرضه سوخت بنزین سهمیه ای می پردازند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی گفت: در جریان ایجاد مشکل در سیستم هوشمند جایگاه عرضه سوخت استان، 173 جایگاه سوخت دچار مشکل شده و تاکنون 130 جایگاه از این تعداد به مدار بازگشتند و حتی 20 جایگاه نیز به عرضه سوخت بنزین سهمیه ای می پردازند.

علی روح الهی سه شنبه شب، چهار آبان ماه، در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور، سیستم هوشمند جایگاه های عرضه ی سوخت سطح آذربایجان شرقی نیز دچار مشکل شد.

وی افزود: در این راستا تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با افراد متخصص این حوزه، بسیج شده و جایگاه های عرضه ی سوخت را به صورت دستی و یک به یک به مدار باز گردانده شد.

وی ادامه داد: اکنون در جایگاه های عرضه ی سوخت فعال استان، بنزین آزاد به قیمت لیتری سه هزار تومان و نفت گاز به قیمت لیتری 600 تومان عرضه می شود.

روح الهی با بیان این که تا پایان امشب سعی می کنیم تا سایر جایگاه های سوخت را به مدار بازگردانیم، گفت: به مردم اطمینان می دهیم که هیچ مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی به مدار بازگشتند

130 جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی به مدار بازگشتند