مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-26اقتصادي

درآمد اداره پست خلیل ‎آباد از خریدهای اینترنتی 80 درصد رشد کرد


بعد از شیوع ویروس کرونا ترافیک مرسولات پستی در شهرستان به شدت افزایش یافت به طوری که درآمدهای اینترنتی اداره پست این شهرستان از بابت توزیع 80 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره پست خلیل آباد گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا ترافیک مرسولات پستی در شهرستان به شدت افزایش یافت به طوری که درآمدهای اینترنتی اداره پست این شهرستان از بابت توزیع 80 درصد رشد داشته است.

حسین قاسم نژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سفارشی، امانت، پیشتاز، بسته پیشتاز و پست ویژه جزو مرسولات پستی هستند، به وضعیت ترافیک مرسوله های پستی وارده در شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 139 پاکت سفارشی داشته ایم که 50 درصد آن تحویل اداره پست و باقی تحویل دفاتر پستی شده است.

در این مدت 383 امانت در شهرستان داشته ایم که از این تعداد 274 امانت تحویل اداره پست و باقی نیز به دفاتر پستی تحویل شده است.

همچنین از ابتدای امسال تاکنون شهروندان خلیل آبادی 584 بسته به صورت سفارشی ارسال کرده اند که 564 بسته را به اداره پست و باقی را به دفاتر پستی تحویل داده اند.

رییس اداره پست خلیل آباد گفت: 6189 پاکت پیشتاز در این مدت توسط شهروندان پست شده که تحویل گیرنده 3287 پاکت برای ارسال به مقصد اداره پست بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد اداره پست خلیل ‎آباد از خریدهای اینترنتی 80 درصد رشد کرد

درآمد اداره پست خلیل ‎آباد از خریدهای اینترنتی 80 درصد رشد کرد