مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-26سياسي

هک شدن تابلوهای تبلیغات شهری و پمپ بنزین در اصفهان


تعدادی از تابلوهای شهری در برخی شهرها از جمله اصفهان و همچنین تابلوهای جایگاه های سوخت امروز به دلیل هک شدن سراسری مطالب ضد انقلابی منتشر کرد.

- همزمان با هک شدن سامانه سوخت پمپ بنزین ها در سراسر کشور، برخی تابلوهای الکترونیکی تبلیغات شهری نیز مورد نفوذ قرار گرفت و اقدام به نمایش شعارهایی ضد انقلابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تعدادی از تابلوهای شهری اصفهان و همچنین تابلوهای جایگاه های سوخت در این استان امروز سه شنبه به دلیل هک شدن سراسری مطالب ضد انقلابی منتشر کرد.

در حال بررسی چرایی هک شدن تابلوهای شهری هستیم سید علی معرک نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز در این ارتباط در گفت وگو با مهر با بیان اینکه در حال بررسی این موضوع در اصفهان هستیم، اظهار داشت: اطلاعات تکمیلی را تا ساعاتی دیگر در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

هنوز شکایتی به پلیس فتا اعلام نشده است سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز به مهر گفت: برای بررسی این موضوع باید نهادهای مسئول از جمله شهرداری و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به پلیس فتا اعلام شکایت کنند تا این موضوع در دست بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تا کنون در این زمینه اعلام شکایتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک شدن تابلوهای تبلیغات شهری و پمپ بنزین در اصفهان

هک شدن تابلوهای تبلیغات شهری و پمپ بنزین در اصفهان