مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-26سياسي

ساختمان 200 مصلی در کشور نیمه تمام است


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه ساختمان 200 مصلی در کشور نیمه تمام است، گفت: بخش زیادی از نمازهای جمعه کشور در مساجد جامع اقامه می شود.

- ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری ظهر سه شنبه در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مصلی های نماز جمعه زمین های بزرگی اختصاص یافته که در آن علاوه بر اقامه نماز جمعه فعالیت های فراوان فرهنگی متعددی برگزار می شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: برنامه ما بر این است که در نقاطی از کشور، آن دسته از قسمت اصلی مصلاهایی که در اختیار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است به عنوان مسجد نامگذاری و خطبه مسجد در آن خوانده شود.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه در مساجد ارتباط ملکوتی و معنوی با خداوند بیشتر است، افزود: البته بخش زیادی از نماز جمعه های کشور در مساجد جامع اقامه می شود.

وی با بیان اینکه امروز و در این سفر نیز بخشی از مصلی المهدی (عج) بیرجند عنوان مسجد به خود گرفت، گفت: البته در قسمت های دیگر کاربری های خاص خود را دارد و می توان برنامه های فرهنگی متعدد در آن برگزار کرد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه 200 مصلی نماز در کشور نیمه تمام است، اظهار کرد: در کشور 890 نماز جمعه برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان 200 مصلی در کشور نیمه تمام است

ساختمان 200 مصلی در کشور نیمه تمام است