مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-26سياسي

اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس به میزبانی بوشهر برگزار می شود


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: 10 اردیبهشت 1401 مراسم اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس در صورت همکاری مسئولین ارشد استانی به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

- رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر ظهر امروز در آیین تجلیل از خانواده های شهدای خلیج فارس با عنوان رویداد نخست پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس اظهار کرد: نام خلیج فارس برای همیشه با نام ایران اسلامی گره خورده و اتفاقاتی که با رشادت ‎های دلیرمردان ایران اسلامی در این منطقه ثبت شده موجب جاویدانی نام خلیج فارس شده است.

علی احمدی زاده اضافه کرد: دریادلان نیروی دریایی ارتش و سپاه در منطقه خلیج فارس از جمله شهید نادر مهدوی و یارانش و شهید مسعود خلعتی و همرزمانش با تقدیم جان حماسه ‎های افتخارآمیزی آفریدند که نمونه بارز دیگری در سال های اخیر به اسارت گرفتن تفنگداران دریایی آمریکا جنایتکار از سوی نیروی دریایی سپاه به فرماندهی سردار رزمجو است.

وی بیان کرد: امسال بزرگداشت خلیج فارس در استان بوشهر از 6 ماه پیش از روز ملی خلیج فارس آغاز شده است که از این زمان تا روز ملی خلیج فارس 15 برنامه به صورت ملی اجرا خواهد شد‏.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به رشادت جوانان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس با اعتماد امام خمینی جوانان برای پیشبرد اهداف کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس به میزبانی بوشهر برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس به میزبانی بوشهر برگزار می شود