مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-26سياسي

کارهای نکرده زیادی در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس داریم


معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: در این حوزه کارهای نکرده زیادی داریم.

- ، میثم مرادی بیناباج امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه هنری لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه کرم الهی ، مدیرکل سابق حوزه هنری لرستان از مدیران با سابقه حوزه هنری است و همواره در استان های مختلف و مسئولیت ها، حضور مؤثر و ارزنده ای داشته است اظهار داشت: ایشان هر جا بوده تلاش داشته تا گفتمان ناب هنر انقلاب انقلاب اسلامی را جاری کند.

وی با بیان اینکه زحمات ایشان قابل تقدیر است، تولیدات خوبی داشته اند، کارهای خوب و ارزشمندی را بنا نهاده اند بیان داشت: مجموعه حوزه هنری استان لرستان از نظر تجهیزات و امکانات سخت افزاری، توانمند بوده و جز استان هایی است که امکانات خوب و مساعدی دارد و فرصت برای فعالیت، تولید و برگزاری رویدادها و برنامه های مختلف را دارد.

معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور افزود: همچنین امروز کسی سکاندار این مجموعه می شود که از مجموعه و خانواده حوزه هنری است و حوزه هنری را خوب می شناسد، همچنین ایشان عنصر مؤمن، انقلابی و حزب الهی است و وجه تعلق خاطر و مجاهدت در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر ویژگی های ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای نکرده زیادی در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس داریم

کارهای نکرده زیادی در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس داریم