مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-26اجتماعي

مراکز یادگیری سوادآموزی نباید به آموزش فنی و حرفه ای بدل شود


مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره های سواد آموزی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی، مکانی برای تلفیق علم و هنر است، تاکید کرد: مرکز یادگیری محلی سوادآموزی نباید به محلی برای آموزش مهارت های فنی و حرفه ای تبدیل شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره های سواد آموزی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی، مکانی برای تلفیق علم و هنر است، تاکید کرد: مرکز یادگیری محلی سوادآموزی نباید به محلی برای آموزش مهارت های فنی و حرفه ای تبدیل شود.

عابدین بازگیر در وبینار آموزشی با کارشناسان سوادآموزی فارس که برای تشریح وظایف و روند فعالیت های مراکز یادگیری محلی برگزار شد، ضمن برشمردن چالش ها و مسائل و مشکلات پیش روی این مراکز، گفت: در مرکز یادگیری محلی با خلق و توسعه فرصت های یادگیری جدید ،تقویت مشارکت محلی، تعامل اثربخش و ارائه آموزش های آینده نگر، سوادآموزان به سطحی از توانمندی و مهارت های پایه برای بهتر زیستن دست می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، او افزود: رویکرد این مراکز تقویت مشارکت و مدیریت محلی بوده و در همه مناطق شهری و روستایی به ویژه در مناطق غیر برخوردار می توانند نقش و رسالت مهمی در رسیدن به اهداف توسعه فرهنگی اجتماعی کشور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز یادگیری سوادآموزی نباید به آموزش فنی و حرفه ای بدل شود

مراکز یادگیری سوادآموزی نباید به آموزش فنی و حرفه ای بدل شود