مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:152021-10-26ورزشي

آموزش مهارت به 7100 سرباز وظیفه کرمانشاه


معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، از آموزش 7 هزار و 100 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان در فاز سوم طرح سرباز مهارت خبر داد.

- علی اکبر والی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آغاز فاز سوم این طرح در استان، گفت: اجرای این طرح در قالب تفاهم نامه فی مابین ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، با هدف آموزش و توانمندسازی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطوح بدو خدمت، حین خدمت و پس از خدمت منعقد شده است.

وی با اشاره به لزوم مهارت آموزی به سربازان، گفت: سربازان پس از سپری کردن دوران خدمت، وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوند که طبیعتا فراگیری آموزه های حوزه اشتغال و مهارت های زندگی در حین خدمت تا حد زیادی می تواند در انتخاب مسیر صحیح در حوزه های یاد شده برای آن ها راه گشا باشد.

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان در استان در اجرای این طرح، گفت: در هفت ماهه امسال، 7 هزار و 101 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان درقالب این طرح، از آموزش مهارت های زندگی و مهارت عمومی اشتغال بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت به 7100 سرباز وظیفه کرمانشاه

آموزش مهارت به 7100 سرباز وظیفه کرمانشاه