مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:252021-10-25اقتصادي

مرغ دوباره در گیلان پر کشید/چرا مسؤولان جهاد کشاورزی پاسخگو نیستند؟!


افزایش غیرقابل متعارف و همچنین کاهش مرغ در گیلان نگرانی و نارضایتی مردم را دربرداشته و حالاعدم پاسخگویی مسؤولان جهاد نیز بر این نگرانی ها افزوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، قیمت مرغ یکی دو روزی هست که در گیلان از قیمت گران اما مصوب 24 هزار و 900 تومان به 31 هزار تومان افزایش یافته است.

  افزایش قیمت مرغ در گیلان به عنوان قطب تولید آن در حالی رقم میخورد که حدود چهار ماه پیش نیز قیمت آن از 19 هزار تومان به حدود 25 هزار تومان افزایش یافته بود.

  مردم از افزایش بدون ضابطه و غیر متعارف قیمت مرغ در گیلان به شدت آن هم در شرایط کنونی بسیار نگران بوده و افزایش قابل توجه را تولی گری ناهماهنگ دو سازمان صنعت، معدن و تجارت با جهاد کشاورزی عنوان می کردند در حالیکه طی چند ماه اخیر این ساز و کار ها برچیده و مسوولیت تولید و توزیع مرغ به مسوولان جهاد کشاورزی سپرده شد.

  بر اساس اعلام شرکت پشتیانی امور دام کشور، قیمت مرغ برای عمده فروشی ها کیلویی 29 هزار تومان و برای مصرف کننده نهایی 31 هزار تومان تعیین شده است.

  اسدالله نژاد، نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه اصلاح قیمت از مطالبات اصلی مرغداران بعد از افزایش نرخ مؤلفه های تولید بوده گفته که این تصمیم دولت می تواند به کاهش التهابات بازار و ایجاد ثبات و آرامش در آن کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ دوباره در گیلان پر کشید/چرا مسؤولان جهاد کشاورزی پاسخگو نیستند؟!

مرغ دوباره در گیلان پر کشید/چرا مسؤولان جهاد کشاورزی پاسخگو نیستند؟!