مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:352021-10-25حوادث

زندگی در کشورهای عربی کابوس پرندگان شکاری بوجاق


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: شکارچیان و قاچاقچیان به قصد شکار پرندگان شکاری و بردن آنها به کشورهای عربی تله های مختلفی را در پارک ملی بوجاق می گسترانند.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: شکارچیان و قاچاقچیان به قصد شکار پرندگان شکاری و بردن آنها به کشورهای عربی تله های مختلفی را در پارک ملی بوجاق می گسترانند.

ساسان اکبری پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پارک ملی بوجاق دارای بالاترین رده حفاظتی محیط زیست در گیلان است، گفت: در مناطق مختلف پارک ملی، دوربینهای فوق مدرن که قابلیتهای فراوانی در امر حفاظت و حراست دارند نصب و در حال حاضر درحال استفاده است.

وی افزود: طی روزهای گذشته با تلاش نیروهای یگان حفاظت در سرتاسر استان تعداد 19 قبضه انواع سلاح شکاری از متخلفین شکار که به تذکرات قبلی یگان بی توجه و اقدام به شکار غیر مجاز می کنند، کشف و ضبط شد.

اکبری پور ادامه داد: پارک ملی بوجاق بعد از تالاب انزلی بزرگترین مکان زمستان گذرانی پرندگان مهاجر در استان گیلان است و برای حفاظت از این مهمانان زیبا دو پاسگاه با به کار گیری کارآمدترین نیروهای محیط بان استان حفاظت از این اکوسیستم ارزشمند به صورت شبانه روزی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی در کشورهای عربی کابوس پرندگان شکاری بوجاق

زندگی در کشورهای عربی کابوس پرندگان شکاری بوجاق